sustainable-brand-index-netherlands-sticker.png

NIEUWS 2018

 

In de voorbereidingen voor de Sustainable Brand Index 2018 hebben we een aantal van onze klanten geïnterviewd om een duidelijker beeld te krijgen van welke gebieden we moeten verbeteren. Op basis hiervan en onze reflecties zijn we tot het inzicht gekomen dat we het volgende moeten veranderen:

BEHAVIOR TRACKING

bahaviour+2.png

We moeten ons meer gaan richten op het volgen van consumentengedrag - zowel huidig als toekomstig. Dit betekent dat we toekomstige behoeften en eisen van onze klanten kunnen gaan voorspellen. Daarnaast zullen we ook onze vier gedragsgroepen (Ego, Moderate, Smart & Dedicated) evolueren en opdelen in kleinere segmenten.

Future trends

future+trends.png

We moeten ook meer naar de toekomst kijken, niet alleen wat er vandaag gebeurt en in het verleden is gebeurd binnen duurzaamheid. We zullen aanzienlijk meer nadruk leggen op trends en toekomstige ontwikkelingen binnen duurzaamheid om u te helpen uw werk nog beter te plannen. Dit betekent dat we ook verder in de wereld zullen kijken en relevante trends, cases en veranderingen op de markten zullen onthullen. 

Diepere inzichten en aanbevelingen

brand+assasment.png

Ten slotte zullen we ook de focus verleggen van de tekstdetails in het rapport naar het bieden van diepgaande inzichten en aanbevelingen voor uw merk. We zullen alle trends en ontwikkelingen in het rapport verbinden met uw merk, dit betekent dat we altijd zullen vragen "wat betekent dit voor uw merk?" Daarnaast schakelen we over van de algemene aanbevelingen  naar de presentatie van strategische langetermijnopties en mogelijkheden voor uw merk. Ons doel is dat u ze gebruikt in uw bedrijfs- en strategieplannen. 

 

OP DE HOOGTE BLIJVEN?